Curver
-
ԶԵՂՉ 40%
Պետքարան-տնակ կատվի համար
Price range: 19,320֏ through 32,200֏ Ընտրել This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page -
ԶԵՂՉ 40%
Տարա խաղալիքների համար կափարիչով Multibox
Price range: 1,470֏ through 1,740֏ Ընտրել This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page -
ԶԵՂՉ 40%
Տարա կափարիչով(ունիվերսալ)
Price range: 840֏ through 1,050֏ Ընտրել This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page -
ԶԵՂՉ 40%
Տարա կերի համար 3 -ը 1-ում (ճանապարհային) Petlife
Original price was: 7,800֏.4,680֏Current price is: 4,680֏. Ավելացնել -
ԶԵՂՉ 40%
Տարա մանրուքների համար Knit (կլոր) S
Original price was: 900֏.540֏Current price is: 540֏. Ընտրել This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page -
ԶԵՂՉ 40%
Տարա չոր կերի համար
Original price was: 4,300֏.2,580֏Current price is: 2,580֏. Ավելացնել -
ԶԵՂՉ 40%
Տարա չոր կերի համար
Original price was: 4,300֏.2,580֏Current price is: 2,580֏. Ավելացնել -
ԶԵՂՉ 40%
Տարա չոր կերի համար Petlife
Original price was: 13,500֏.8,100֏Current price is: 8,100֏. Ավելացնել -
ԶԵՂՉ 40%
Տարա չոր կերի համար Petlife
Original price was: 13,000֏.7,800֏Current price is: 7,800֏. Ավելացնել -
ԶԵՂՉ 40%
Տարա չոր կերի համար Petlife
Original price was: 14,500֏.8,700֏Current price is: 8,700֏. Ավելացնել -
ԶԵՂՉ 40%
Տարաների հավաքածու (3 կտոր)
Price range: 1,320֏ through 3,000֏ Ընտրել This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page
Curver-ի պատմությունը սկսվել է դեռևս 65 տարի առաջ, 1949 թվականի մայիսին, երբ Փիթեր Կուրթիուսը և Ադ Վերշուրենը հիմնադրեցին ապակու փաթեթավորման ընկերություն: Այս ընտանեկան բիզնեսը ստացել է իր անվանումը երկու հիմնադիրների կրճատ անունների միացման արդյունքում:
70 տարվա ընթացքում Curver-ը դարձել է միջազգային ընկերություն և շուկայի առաջատար Եվրոպայում և նրա սահմաններից դուրս, որը մասնագիտացած է կենցաղային իրերի արտադրության և վաճառքի մեջ: Դիզայնը և նորարարությունը միշտ եղել են Curver-ի հիմնական արժեքները, ինչի պատճառով էլ այն ձգտում է միշտ առաջ մնալ շուկայից` անընդհատ սովորելով նոր մեթոդներ և թողարկելով այնպիսի ապրանքներ, որոնք հեշտ են օգտագործման մեջ և կյանքը դարձնում են ավելի հեշտ: